گروه تولیدی و صنعتی پارسیان ترمز

تحت لیسانس شرکت TMD Friction آلمان

منشور رضایت مشتری

مشتری حق دارد آگاه باشد که محصولات فروخته شده پس گرفته می شود.

مشتری حق دارد در صورت عملکرد نامناسب محصول و یا عدم رضایت از محصول خریداری شده،آنرا عودت نماید.
مشتری حق دارد تا اطلاعات رایگان در مورد محصولات دریافتی اخذ نماید.
مشتری حق دارد تا از تغییر در نوع محصولات شرکت اطلاع یابد.

مشتری حق دارد در مورد محصولات ما نظر خود را ابراز نماید.
مشتری حق دارد از ما انتقاد کند.
مشتری حق دارد از نوع خدمات و پشتیبانی ما شکایت کند.
مشتری حق دارد نسبت به تاخیر در ارائه خدمات اعتراض نماید.
مشتری حق دارد بداند وجوه تمایز یا برتری محصولات یا خدمات ما چیست.
مشتری حق دارد بداند که چه نوع کالا یا خدماتی و با چه ویژگی ها و شرایطی دریافت می نماید و دقیقا برای چه چیزی هزینه پرداخت می کند.
مشتری حق دارد از نحوه ی بارگیری، تخلیه، حمل کالا و تعرفه آن اطلاع داشته باشد.
مشتری حق دارد تا از کارکنان شرکت پارسیان ترمز انتظار نظم، آراستگی، وقت شناسی، مسئولیت پذیری و برخورد مودبانه و متخصصانه داشته باشد.
مشتری حق دارد به صورت تعریف شده با مدیریت در تماس باشد.
مشتری حق دارد از شرایط نگهداری محصول آگاهی کامل داشته باشد.
مشتری حق دارد از مضرات حاصل از روش های ناصحیح مصرف محصول آگاه شود.
مشتری حق دارد از حفظ محرمانگی اسرار و اطلاعاتش نزد شرکت اطمینان حاصل نماید.


تمامی حقوق محفوظ می باشد

طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت