گروه تولیدی و صنعتی پارسیان ترمز

تحت لیسانس شرکت TMD Friction آلمان

توسعه مجموعه محصولات تکستار با دیسک ترمزهای کربن بالای جدید

لوکزامبورگ، جولای 2016. TMD FRICTION با خط تولید جدیدی  از دیسک ترمزهای کربن بالا به نام PRO+ در حال توسعه مجموعه ای از دیسک ترمزهای برند معروف خود می­باشد.

دیسک ترمزهای جدید که از چدن و میزان کربن بسیار بالایی ساخته شده است مزیت ­هایی مانند مقاومت زیاد در برابر دما و ارتعاش گیری بسیار که به کاهش میزان صدای لنت کمک می­کند را داراست . حتی در سخت­ترین موقعیت­ها یا در حین رانندگی با خودروهای ورزشی به دلیل قابلیت رسانایی بهتر گرما ، ترمز به خوبی عمل می­کند و داغ شدن از بین می­رود.

پاتریک بابییر، مدیر گروه تولید TMD FRICTION اظهار کرد: "ویژگی­ های دیسک ترمزها باید بسیار دقیق­ باشند که این ویژگی ­ها نیازمند یک طراحی قوی است اما در درجه اول به مواد با کیفیت و بی عیب و نقص نیاز دارد. از طریق توسعه دیسک ترمزهای کربن بالا می­توانیم بهتر پاسخگوی این الزامات باشیم. او اضافه کرد که تولیدکنندگان ،  خودروهای بیشتری را مطابق با استاندارد دیسک ترمزهای کربن بالا تولید می­کنند، به این معنا که بازار قطعات یدکی از پوشش وسایل نقلیه وسیع TMD FRICTION بهره­ مند خواهد شد.

پاتریک بابییر همچنین گفت:" دیسک ترمزهای PRO+ مزایای بسیاری دارند: ظاهری با کیفیت برای تکمیل چرخ­ های آلیاژی و بالاتر از همه بهبود عملکرد ترمز .

کربن زیاد دیسک ترمزها باعث خنک بودن آنها حین رانندگی و عملکرد بهتر در آزمون NVH می­شود در واقع این لنت ها کمتر مستعد سوت کشیدن و لرزش هستند. پوشش مطلوب سطح لنت همچنین مانع موثری در برابر فرسودگی است. علاوه براین، به پاک کردن روغن محافظ نیازی نیست و دیسک های ترمز را می­توان بلافاصله نصب کرد.

همچنین در آینده میتوان آنها را با پیچ و مهره عرضه کرد، به این معنا که دیسک ترمزهای PRO+  تکستار به دلیل تغییرات دیسک ترمز سریعتر و عملکرد موثرتری خواهند داشت.

تمامی حقوق محفوظ میباشد
icon