گروه تولیدی و صنعتی پارسیان ترمز

تحت لیسانس شرکت TMD Friction آلمان

بهترین فیلم­های آموزشی

اقدامات TMD FRICTION به همراه EDD CHINA برای تولید بهترین فیلم­های آموزشی


لورکوزن ، 21 آگوست 2017.  تولید کننده مواد لنتی تجهیزات اصلی جهانی، TMD FRICTION به نیروهای مکانیک مشهور EDD CHINA ملحق شد تا مجموعه­ ای از بهترین فیلم­های آموزشی برای برند لنت معروف بازار فروش قطعات خودرو ، MINTEX و تکستار به عنوان بهترین برند لنت OE تولید کند.

فیلم­ها که طرح کلی از انواع فرآیندهای مرتبط با لنت را نشان می­دهند به عنوان ابزارهای کمک آموزشی برای مکانیک­ ها توسعه یافتند تا به پشتیبانی از تجارت گاراژ مستقل کمک کنند. این فیلم ­ها همچنین برای تعمیرکاران تهیه شده است تا هنگام کار با وسایل نقلیه بتوانند  مشکل را سریع حل کنند.

 در یکی از ویدئوهای آخرین نوآوری تکستار Q + شیم و ویژگی­های منحصر بفرد آن که به کاهش صدای لنت کمک می­کند نمایش داده شده است.

اسکات ایروین مدیر فنی TMD FRICTION  گفت:  ما بر تولید موادی تمرکز می­کنیم که به مکانیک­ ها کمک می­کند با استفاده از روش­های کاری پیشرفته در کسب و کار خود کارهای خود را سریعتر و موثرتر انجام دهند.

با فناوری واحد خودرو که دائما در حال تکامل است، سرمایه گذاری TMD بر بهترین ویدئوهای آموزشی تغییر در محتوای آنلاین و کاربرد این تغییر در صنعت را نشان می­دهد.

TMD FRICTION در سراسر جهان به عنوان یک تولیدکننده پیشرو که نه تنها استانداردها را دنبال می­کند بلکه در بیشتر موارد آنها را در صنعت به کار می­برد به شهرت بسیاری رسیده است.

تمامی حقوق محفوظ میباشد
icon