گروه تولیدی و صنعتی پارسیان ترمز

تحت لیسانس شرکت TMD Friction آلمان

لنت ترمزهای® ProTecS منحصر بفرد تکستار


لنت ترمزهای® ProTecS


لورکوزن، 18 ژانویه 2018. یکی از موفق­ترین سیستم­های ترمز دیسکی خودروهای سنگین لنت Knorr SN7 است. TMD FRICTION به عنوان یک تولیدکننده پیشرو در زمینه لنت ترمز در بازار، یکی از شرکای توسعه Knorr-Bremse می­باشد و از ابتدای این کار در آن مشارکت داشته است.

به منظور تولید کالیپر SN7 HP برای اسکانیا از 1 ژانویه 2016 کالیپر Knorr SN7 تغییر داده شد.

 در کالیپر اصلاح شده نمیتوان از لنت ترمزهای قبلی تکستار با شماره WVA no. 29278 استفاده کرد. این لنت ها به وضوح در قسمت پایین و سمت چپ و راست قابل شناسایی و با شماره WVA no. 29331 در دسترس هستند. محصولات قبلی با کالیپر جدید تناسب نداشتند اما طراحی با نمونه­ های قبلی سازگار است و به لنت ترمزهای جدید این امکان را می­دهد تا در نسخه­ های قدیمی­ تر کالیپر استفاده شوند.

دقیقا همانند موارد قبل، لنت ترمز تکستار به طور انحصاری با فنرهای نگهدارنده ProTecS® عرضه می شود و بنابراین به استاندارد تجهیزات اصلی (OE) مربوط می­شود.

بنابراین تناسب صحیح رابطه مستقیم میان لنت ترمز، فنر و نیروی فنر حالت مطلوب لنت ترمز را تضمین می­کند. طراحی فنر طول عمر لنت را به خصوص هنگام رانندگی در شرایط سخت افزایش می­دهد. علاوه براین، گیره نگهدارنده متصل شده مانند یک لرزه گیر عمل می­کند و از سایش فنر و رکاب جلوگیری می­کند. لنت ترمز همچنین از تماس با دیسک به سادگی جدا می­شود و ساییدگی را کاهش می­دهد.

جان زیمرمن، مدیر گروه خودروهای سنگین توضیح داد: هدف ما ارائه خدمات بهینه به مشتریان در بازار لوازم یدکی و همچنین پاسخگویی سریع به تغییرات فنی است تا بتوانیم محصول مناسبی را در تکستار سریعتر از زمان ممکن ارائه دهیم، کاری که ما با موفقیت با لنت ترمز جدید کالیپر SN7 HP انجام دادیم. تکستار تامین کننده این لنت ترمز انحصاری است، بنابراین مشتریان بازار لوازم یدکی می­توانند مستقیما از موقعیت ما به عنوان یک تولید کننده تجهیزات اصلی بهره مند شوند.



تورفتگی هایی که به لبه های خارجی لنت ترمز جدید برای کالیپر SN7 HP  اضافه شده است. ( شکل سمت راست را مشاهده کنید).

تمامی حقوق محفوظ میباشد
icon