گروه تولیدی و صنعتی پارسیان ترمز

تحت لیسانس شرکت TMD Friction آلمان

روغن ترمز تکستار

 TMD FRICTIONنمونه روغن ترمز تکستار خود را افزایش میدهد

لورکوزن ، 28 جولای 2017 . تکستار روغن ترمز جدید خود DOT 5.1  را معرفی کرد و  نمونه کار روغن ­ترمز های خود را گسترش می­دهد. DOT 5.1 مشابه DOT 4LV است و به طور ویژه برای سیستم­های ترمز پیشرفته که به مایعات با ویسکوزیته کم نیاز دارند ساخته شده است. ساختارهای کوچکتر واحدهای هیدرو به صورت خودکار حفره ­ها و کانال­های باریک ایجاد می­کنند. روغن ترمز درون کانال­های باریک ­تر جریان پیدا می­کند و به علت سیستم­ های جدید الکترونیکی همزمان سرعت آن هم بیشتر می­شود. از  DOT 4LV می­توان برای وسایل نقلیه مجهز به   ABS  , ESP  یا ASR استفاده کرد زیرا فوق العاده سریع عمل می­کند. هر دو نوع روغن ترمز فشار سریع داخلی و کاهش فشار مطابق با الزامات ترمز سریع­تر ایجاد می­کنند. روغن ترمز DOT 5.1 که به تازگی تولید شده است نقطه جوش بالاتری دارد و به ویژه برای خودروهای سنگین و با بازده بالا مناسب است.

 پاتریک بابییرمدیر گروه TMD FRICTION بر این موضوع تاکید می­کند: " DOT 4LV وDOT 5.1  فعلی هر دو محصولاتی هستند که به طور ویژه برای سیستم­های ترمز پیشرفته  ABS  , ESPو  ASR  طراحی شده ­اند و رانندگی ایمن­ تر را تضمین می­کنند. یک روغن ترمز با ویسکوزیته پایین به طور چشمگیری باعث بهتر شدن عملکرد لنت ترمز می­شود. در موقعیت­های مهم هر دهم ثانیه را می­توان در شرایط ترمز حساب کرد".

TMD FRICTION توصیه می­کند که روغن ترمز را هر دوسال یا پس از پایین آمدن نقطه جوش پس از بررسی دقیق با ابزار صحیح تعویض کنید. نقطه جوش دقیق را می­توان به سادگی از طریق TEX1000BF T تستر روغن ترمز تکستار شناسایی کرد. هنگام تعویض روغن ترمز باید به مشخصات تولید کننده توجه کرد.

تمامی حقوق محفوظ میباشد
icon