گروه تولیدی و صنعتی پارسیان ترمز

تحت لیسانس شرکت TMD Friction آلمان

نتایج لنت­ های بازار خدمات پس از فروش تکستار در آزمون لنت AMS


بهترین نتایج لنت­ های بازار خدمات پس از فروش تکستار در آزمون لنت AMS

لورکوزن، 24 می 2017. لنت ترمزهای بازار خدمات پس از فروش تکستار در آزمون ترمز AMS بسیار دقیق TMD FRICTION مجددا کیفیت بالای خود را ثابت کردند. برای این آزمون دو نفر با وزن مجاز وسیله نقلیه ، سوار خودرو شدند . خودرو ده مرتبه از سرعت 100 کیلومتر بر ساعت با ترمز گرفتن به حالت تعلیق در آمد.

به منظور ارائه اطلاعات درمورد ویژگی ­های لنت ترمز ترمز اول و دهم هنگام گرم و سرد شدن ارزیابی شد.نخستین بار مجله خودروی" Auto Motor Sport " آزمون AMS بین المللی را گسترش داد. TMD FRICTION این آزمون را برمبنای مجموعه­ ای از معیارهای خود انجام داد تا کیفیت و عملکرد محصولات خود را براساس نتایج به دست آمده تضمین کرده و گسترش دهد.

در این آزمون تکستار با سه رقیب و مواد سازنده تجهیزات اصلی(OEM) مربوطه رقابت می­کرد که هر دو خودروهای آزمون (AUDI 5 و VW Passat Variant) در کارخانه مجهز شده بودند. به طور کلی تکستار در مقایسه با محصولات و امتیازات رقیب به نتایجی بهتر از مواد سازنده تجهیزات اصلی دست یافت.

در AUDI A5 تکستار با مواد OEM در سردشدن و گرم شدن لنت عملکرد یکسانی داشت و پایدارترین سازنده در مقایسه با سایر رقبای خود بود. تفاوت میان نخستین و دهمین ترمز 0.2m بود. این رقم دقیقا همان مقداری است که از لنت ترمز نصب شده سازنده تجهیزات اصلی به دست آمد. بیشترین انحراف با یک رقیب 2.8m است. در لنت سرد لنت ترمزهای تکستار و سه لنت ترمز رقیب دیگر نتایجی بهتر از مواد OEM به دست آمد. در ترمز کردن­ های داغ تقریبا هر سه لنت ترمز به استثناء یکی از آنها صرف نظر از مسافت ترمز به لایه OEM ضربه می­زد. تکستار تأمین کننده­ای با کمترین انحراف میان اولین و دهمین ترمز است. تنها 0.2m در مقایسه با رقیبی با 8.7m مرتبط به طول دو خودرو است.

وینچزو دی کارو ، مهندس تولید TMD FRICTION اظهار کرد: امروزه در عصری با تکنولوژی بالا، ماشین­ هایی با عملکرد بالا و افزایش عبور و مرور ترمزها باید سرعتی بیش از 250 کیلومتر بر ساعت و حداکثر عملکرد را داشته باشند. چرخه­ های آزمایش ویژه برای کنترل و توسعه محصولات ما بسیار اهمیت دارند.

آزمون AMS به عنوان یکی از نمونه­ های بسیار با اهمیت از ایمنی تکستار نشان داده شد. علاوه بر این، پیش داوری­ ها از بین میرود زیرا نشان می­دهد زمانی که با قطعات یدکی اصلی کار می­کنیم لنت ترمزهای بازار خدمات پس از فروش می­تواند حتی بهتر از محصولات OE عمل کند.

به طور کلی تکستار در مقایسه با سه رقیب دیگر بهترین نتایج را نشان داد حتی نتایجی بهتر از مواد OEM.

تمامی حقوق محفوظ میباشد
icon