گروه تولیدی و صنعتی پارسیان ترمز

تحت لیسانس شرکت TMD Friction آلمان

سنسورهای ABS تکستار

سنسورهای ABS انبار مرکزی بازار فروش لوازم یدکی اروپایی TMD FRICTION در شهر لورکوزن-هیتدورف بلافاصله به مشتریان تکستار ارسال می­شود.  درواقع مشتریان حین ارائه خدمات لنت ترمز از طریق همان فرآیند سفارش محصولات بیشتری را دریافت خواهند کرد.

محصولات تکستار شامل بیش از 250 سنسور می­شود و محصولات جدید برای خودروهای جدید دائماً در حال توسعه است. متخصصین لنت به تازگی بخش عظیمی ازبازار خودرو را در منطقه  DACH پوشش داده ­اند.

TMD FRICTION هر دو سنسور ABS اکتیو و پسیو را ارائه می­دهد که با استفاده از منبع تغذیه خود و یا از طریق محاسبات قیاسی سرعت چرخ را تعیین می­کنند.

سنسورهای ABS در جعبه­ های محکم با لیبل تکستار بسته بندی می­شوند. با توجه به کابل مربوط به سنسور دو نوع بسته بندی وجود دارد.

مشتری می­تواند مهمترین اطلاعات مانند پیکوگرام ABS، تعداد واحدهای بسته بندی شده، مدل­ خودروهای خاص سازگار با این ABS و محل نصب (محور جلو یا عقب) را به وضوح روی لیبل مشاهده کند. اطلاعات بیشتر در مورد سنسورهای ABS مانند برنامه، اتصالات خودرو و اندازه بسته بندی را سریع و ساده از کاتالوگ آنلاین کتاب لنت  (WWW.BRAKEBOOK.COM) با نماد مربوطه مشاهده کند.

تمامی حقوق محفوظ میباشد
icon