گروه تولیدی و صنعتی پارسیان ترمز

تحت لیسانس شرکت TMD Friction آلمان

تاثیر استاندارد ECE R90 بر دیسک و کاسه چرخ

دستورالعمل ECE R90 که سالهاست حداقل شرایط لازم را برای لنت ترمزها تعریف می­کند، اکنون برای دیسک و کاسه چرخ الزامی شده است.
همه خودروهایی که پس از 1  نوامبر 2016 به بازار عرضه شدند، بایدمطابق با استاندارد ECE R90 دیسک و کاسه چرخ باشند. پاتریک بابییر مدیر گروه توضیح داد: " به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو و مشهور جهانی در فناوری لنت ترمز، بسیار خوشحالیم که قانونگذاران با توجه به کیفیت محصول و ایمنی لنت ترمز حداقل یک استاندارد بازار را تصویب کرده ­اند. امیدواریم که این امر از ورود لنت­های بی کیفیت رقبا به بازار که ایمنی رانندگی را کاهش می­دهد جلوگیری کند".
TMD FRICTION نه تنها از بعد ایمنی استاندارد ECE R90 بلکه از جهت میزان آسایش و کیفیت محصولات سال­ها آزمون­های پیچیده ­ای انجام داده است. به عنوان مثال در رأس حداقل آزمون­های قانونی لنت ترمزها میزان حساسیت به رطوبت ، واکنش آن به آب نمک و ادامه لغزش­ها آزمایش می­شود.
مارکو لث مدیر بازاریابی اجرایی اظهار کرد:" امکانات آزمایشی درون سازمانی و تجربه روزانه ما در طول پروژه ­های تجهیزات اصلی تضمین می­کندکه حتی با توجه به افزایش رو به رشد تقاضای بازار، محصولات مطلوبی به بازار قطعات یدکی مستقل میتوانیم ارائه دهیم".

این استاندارد بالای کیفیت دیسک و کاسه چرخ با مهر ECE به طور رسمی تایید شده است. به همین دلیل است که TMD FRICTION با سازمان­های آزمایش فنی همکاری نزدیک دارد. در نتیجه، TUV NORD برای آزمون­های دیسک ترمز همیشه در محل حضور دارد تا بر آزمون­های دینامومتر  TMD FRICTION نظارت داشته باشد. به تدریج مهر ECE مربوطه بر طیف وسیعی از محصولات زده می­شود.

تمامی حقوق محفوظ میباشد
icon