گروه تولیدی و صنعتی پارسیان ترمز

تحت لیسانس شرکت TMD Friction آلمان

شرایط و قوانین


ورود کاربران به وب‏‌ سایت شرکت پارسیان ترمز هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری و سایر خدمات ارائه شده ،به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین پارسیان ترمز از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود


قوانین عمومی


توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های شرکت پارسیان ترمز منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های پارسیان ترمز، تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است


تعریف مشتری یا کاربر


مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات شرکت پارسیان ترمز اقدام کند.
همچنین از آنجا که وب سایت شرکت پارسیان ترمز یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند


تعریف فروشنده 

محصولات ارایه شده در وب‌ سایت شرکت پارسیان ترمز، یا توسط این گروه تولیدی و صنعتی تولید شده است و یا از شرکت‌های معتبر تولیدی تهیه و تأمین گردیده است که مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصولات، همگی بر عهده شرکت پارسیان ترمز میباشد


ثبت، پردازش و ارسال سفارش


روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. شرکت پارسیان ترمز به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
 
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت شرکت پارسیان ترمز به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. شرکت پارسیان ترمز همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در انبار به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای شرکت پارسیان ترمز محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین نماید.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید کالا بنا به هر دلیلی از قبیل:اتمام موجودی کالا،انصراف مشتری از خرید و ... مبلغ پرداخت شده توسط مشتری طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده از طرف مشتری واریز خواهد شد..
شرکت پارسیان ترمز مجاز است بدون اطلاع قبلی، نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید اقدام، و فروش خود را متوقف نماید و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، توسط شرکت پارسیان ترمز پردازش و ارسال می‌‏شوند. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا و ...... بدون اطلاع قبلی، برای شرکت پارسیان ترمز محفوظ است.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت شرکت پارسیان ترمز، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای شرکت پارسیان ترمز محفوظ است. شرکت پارسیان ترمز در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت شرکت پارسیان ترمز، میپذیرد که از این امر آگاهی داشته و در این خصوص هیچ گونه ادعایی نخواهد داشت.

کلیه کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند


 بدیهی است در صورت درج اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود و در صورت درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تأیید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، شرکت پارسیان ترمز جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
 
با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه " تکمیل اطلاعات حقوقی " و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام نمایند.
همچنین، آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تأیید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.
در صورت ثبت سفارش کالا به تعداد بالا توسط هر یک از خریداران، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط شرکت پارسیان ترمز بررسی شده و در صورت تأیید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت به حساب اعلام شده توسط مشتری،عودت خواهد شد.
در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن به هیچ وجه وجود ندارد.

 
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده با تخفیف که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.

شایان ذکر است که سفارش تنها زمانی نهایی خواهد شد که هر یک از کاربران،  (dkc)سبد خرید سفارش خود را دریافت نمایند و بدیهی است شرکت پارسیان ترمز هیچ گونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است،ندارد.


خسارت در هنگام حمل و نقل

شرکت پارسیان ترمز همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات،آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش شرکت پارسیان ترمز اطلاع رسانی گردد و کالای آسیب دیده به همراه کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش شرکت پارسیان ترمز ارسال شود

نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در شرکت پارسیان ترمز، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. بدیهی است بخش نظرات شرکت پارسیان ترمز با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تأیید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تأیید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند. شرکت پارسیان ترمز در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به‌ هیچ‌وجه به معنی تأیید فنی شرکت پارسیان ترمز درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.


شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

۱. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
۲. برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
۳. جهت احترام‌گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
۴. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
5. توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنید.
۷. با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.
۸. کاربران ارسال‌کننده‌ی نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تأییدنشدن نظر کاربر می‌شود.
۹. نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های محصول در استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و مزایا و معایب به‌صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
۱۰. از طریق نمودار تغییر قیمت در سایت می‌توانید از تغییرات قیمت آگاه شوید؛ لذا به‌هیچ‌وجه در بخش نظرات مبلغ «قیمت» را ذکر نکرده، درباره‌ی آن سؤال نکنید و نظری ندهید

۱۱. در نظرات خود، از بزرگ‌نمایی یا اغراق درباره‌ی قوت‌ها یا ضعف‌های محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه‌آمیز یا به دور از واقعیت تأیید نخواهد شد.
۱۲. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن، نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک‌دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایت‌های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
۱۳. تنها نظراتی تأیید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
۱۴. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
۱۵. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به‌طور واقع‌بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
۱۶. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه‌ی تایید نظرات کاربران است.

شرایط ارسال پرسش یا پاسخ

برای آگاهی از تغییرات قیمت از نمودار تغییر قیمت در سایت استفاده کنید و به‌هیچ‌وجه در بخش پرسش و پاسخ در مورد «قیمت» نپرسید.
بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسم‌الخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعایت شده باشد.  
از پرسش و پاسخ درباره‌ی آدرس سایر فروشگاه‌های فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید.
پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول موردنظرتان بنویسید.
 
از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل، شماره تماس و نام کاربری شبکه‌های اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.

توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان  (شماره تلفن‌ 56418490 ۰۲۱) تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.
برای ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادهای خود نیز از فرم صفحه "تماس با ما" استفاده کنید یا به shop@parsiantormoz.comایمیل ارسال کنید. همچنین انتقاد یا شکایت خود را به ایمیل آدرس   shop@parsiantormoz.com  ارسال کنید


سیاست قیمت گذاری محصولات

قیمت‌‏گذاری در شرکت پارسیان ترمز مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها بر اساس قیمت تمام شده و با حداقل سود مصوب میگردند.
لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته‌بندی، ارسال و بیمه حمل کالا به عهده شرکت پارسیان ترمز خواهد بود و در قیمت گذاری هر یک از محصولات محاسبه شده است.

نمایندگی

شرکت پارسیان ترمز در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به شرکت پارسیان ترمز اطلاع دهید.
در حال حاضر شرکت پارسیان ترمز در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس پست جمهوری اسلامی ایران، تنها خدمات ارسال و تحویل سفارش را از این طریق انجام می‌دهد و برای خرید تنها باید به وب سایت پارسیان ترمز مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، شرکت پارسیان ترمز هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
شرکت پارسیان ترمز خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

شرایط گارانتی محصولات

آسودگی خاطر و رضایت مندی تمامی مشتریان همواره از الویت‏‌های شرکت پارسیان ترمز بوده است و در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.

به منظور استفاده از خدمات گارانتی، ارائه کارت گارانتی صادر شده برای کاربر الزامی می‌باشد و کارت گارانتی مخدوش و فاقد مشخصات و شماره سریال فاقد اعتبار است.
انتقال محصول جهت استفاده از خدمات گارانتی به مرکز خدمات پس از فروش و برگشت آن برعهده خریدار است و محصول باید در کارتن و بسته‌بندی اصلی خود ارسال شود تا شامل خدمات گارانتی گردد.
مسئولیت بسته‌بندی صحیح کالا هنگام ارسال بعهده فرستنده می‌باشد و توصیه می گردد حتی المقدور از بسته بندی اصلی جهت ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته‌بندی نا صحیح بعهده فرستنده می‌باشد

موارد ابطال گارانتی

محصولی که کارت گارانتی مخدوش شده و یا فاقدشماره سریال باشد، شامل گارانتی نمی‌باشد.
ضمانت محصولات، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه, آتش، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده ،صدمات حین عمل, آسیب دیدگی ،استفاده نادرست ، دستکاری، نمیگردد.
آسیب های ناشی از نقص فنی ذاتی محصول، مواد بکار رفته در آن و شرایط تولید، تا تاریخ قید شده در کارت گارانتی شامل گارانتی می‌باشد.
جهت استفاده از ویژگی‌های خدمات پس از فروش، نگهداری کارت گارانتی، الزامیست؛ زیرا دارنده ی آن، صاحب کالا یا نماینده ی وی محسوب می‌شود.
تشخیص درست عیوب مرتبط با محصولات ، برعهده ی کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت پارسیان ترمز میباشد.
بررسی تطابق شرایط گارانتی با وضعیت فعلی محصول در طول دوره گارانتی، صرفا به عهده کارشناس این دفتر است.
در زمان تحویل محصول، ارائه کارت گارانتی معتبر الزامی است. در غیر این صورت هزینه تعویض محصول طبق فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.
هر گونه تغییر در کارت گارانتی، و یا سریال مندرج روی آن موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
تعمیر و تغییر توسط کارشناسان غیر از خدمات پس از فروش شرکت پارسیان ترمز موجب ابطال گارانتی محصول مورد نظر خواهد.

ضمانت‌نامه  شما در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط است:

۱. هرگونه استفاده ، نگهداری و کارکرد تا صحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی
۲. مخدوش شدن یا دستکاری تاریخ یا شماره سریال در کارت گارانتی
۳. هرگونه ضربه خوردگی و تماس با مایعات و رطوبت و سرقت

مدارک مورد نیاز جهت استفاده از گارانتی:

۱ - اصل فاکتور خرید
۲ - اصل کارت گارانتی
۳ - جعبه محصول

  

 

محصول را چطور ارسال کنید؟

- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
-
از ارسال محصول بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید.
-
برای ارسال، باید محصول در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود .
-
برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید).
-
درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس shpo@parsiantormoz.com ایمیل کنید.
اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
 
-
در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت پارسیان ترمز، پس از تأیید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.
 
از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان عکس و تصویری از رسید تهیه و آن را به آدرس shop@parsiantormoz.com  ایمیل کنید.
 
-
اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل‌گرفتن کالا، با شرکت پارسیان ترمز تماس بگیرید.
-
از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
-
بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
 
استان تهران - شهر تهران - کد پستی: 3761416661


هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تأیید کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت پارسیان ترمزا برسد، هزینه‌های ارسال به عهده این شرکت خواهد بود.
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت پارسیان ترمز ارسال شود.همچنین تصویری از رسید تهیه و به آدرس shop@parsiantormoz.com ایمیل شود.
در صورت انصراف از خرید، یا تأیید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان شرکت پارسیان ترمز، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

 

پس از رسیدن و دریافت محصول توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت پارسیان ترمز ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. در صورت تأیید ایراد و آسیب فیزیکی توسط کارشناسان شرکت پارسیان ترمز، کالا تعویض خواهد شد و مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگر جایگزین کندو یا همان مدل محصول را دریافت نماید.
لازم به ذکر است که تعویض محصول منوط و مشروط به موجود بودن محصول در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض محصول، موجودی آن به اتمام برسد؛ شرکت پارسیان ترمز بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب معرفی شده از طرف مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب محصولی دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای محصول گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، شرکت پارسیان ترمز تفاوت را به حساب معرفی شده از طرف مشتری واریز می‌کند.
 
اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و شرکت پارسیان ترمز در قبال تهیه همان محصول و یا تغییرات قیمت محصول هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه محصول درج شده در فاکتور به مشتری را می‌پذیرد.
 
پس از دریافت و پذیرش محصول توسط شرکت پارسیان ترمز ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده هستند، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین 48 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
 
از هنگامی که وضعیت محصول در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب معرفی شده از طرف مشتری واریز خواهد شد.
 
ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی خدمات پس از فروش شرکت پارسیان ترمز است.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید

- با شماره تلفن56418490-021 تماس حاصل فرمایید.

- یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
-
یا به shop@parsiantormoz.com  با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.
 
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است


تمامی حقوق محفوظ می باشد

طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت