گروه تولیدی و صنعتی پارسیان ترمز

تحت لیسانس شرکت TMD Friction آلمان

کاتالوگ آنلاین TMD FRICTION

به روزرسانی جامع "کتاب لنت " کاتالوگ آنلاین TMD FRICTION


لورکوزن، 6 ژوئن 2017. TMD FRICTION به منظور ارائه بهترین پشتیبانی به کارشناسان خودرو با چندین ویژگی مفید کاتالوگ آنلاین خود"کتاب لنت" را توسعه داده است. پس از تکرار نقشه ­های لنت ترمز تکستار برای کتاب لنت در ابتدای سال، در حال حاضر نقشه ­های تصویری دیسک ترمز در دسترس است. نقشه­ های جدید شامل اطلاعات جدید مانند وزن و حداقل ضخامت و همچنین در صورت وجود متعلقات  تصاویری از آن می­شود. در مجموع بیش از 750 نقشه دیسک ترمز به روزرسانی شده است که بیش از 95% حجم فروش را تشکیل می­دهد. در حال حاضر نقشه­ های جدید در کتاب ترمز و در ماه جولای در کاتالوگ آنلاین TECDOC در دسترس است.

به روزرسانی دیگر خدمات TMD FRICTION به مرور کلی کتاب لنت کمک می­کند: از طریق دکمه "HELP" در منو می­توان راهنمای کاربری را در کتاب لنت انتخاب کرد. راهنمای کاربر توضیحات دقیقی برای عملکردهای متعددی مانند مقاله، خودرو یا جستجوی کارشناس ارائه می­دهد.با کمتر از سه بار کلیک کردن می­توان قطعه مناسب برای خودروی خاصی را پیدا کرد. همچنین با استفاده از راهنمایی­ های بیشتر وب سایت می­توانید کاتالوگ PDF خود را ایجاد کنید.کارشناسان تعمیرگاه­های خودرو می­توانند براساس محصولات خاص، مقاله ­هایی از تولیدکنندگان خاص یا حتی برای مدل­های خاص کاتالوگ خود را ایجاد کنند. نکات نصب و راه اندازی و استفاده از نرم افزار کتاب لنت همچنین چندین عملکرد دیگر مانند بارکد و اسکنر لنت ترمز را پیشنهاد میدهد.

پاتریک بابییر مدیر گروه TMD FRICTION گفت: " با افزایش چالش فنی تعمیرگاه­های خودرو سیل اطلاعات افزایش می­ یابد. هدف ما ارائه بهترین پشتیبانی به مشتریان خود هنگام تعمیرات و نگهداری خودروهای آنها است.  بنابراین تمام اطلاعات لازم را سریع و آسان در اختیار مشتریان قرار می­دهیم. کتاب لنت جزء اصلی خدمات پیشنهادی ما است و دائما به روزرسانی می­شود تا کارشناسان خودرو همه اطلاعات مربوطه را در یک مکان پیدا کنند. هدف ما آماده سازی آنها برای امور روزمره تعمیرگاه­های خودرو و افزایش رضایتمندی مشتریان آنها است.

کتاب لنت کاتالوگ آنلاین بسیار پیشرفته TMD FRICTION برای محصولاتی با برند متفاوت است. این خدمات در وب سایت WWW.BRAKEBOOK.COM و همچنین نرم افزار رایگان برای IOS و اندروید در دسترس است.


 

تمامی حقوق محفوظ میباشد
icon