گروه تولیدی و صنعتی پارسیان ترمز

تحت لیسانس شرکت TMD Friction آلمان

ابزارهای جدید تکستار


TMD FRICTION: ابزارهای جدیدی که تکستار به محصولات خود اضافه کرده است


لورکوزن/ فرانکفورت، 11 سمپتامبر 2018. کارشناس لنت ترمز، TMD FRICTION، برای نصب سریعتر لنت ترمز در تعمیرگاه­ها در حال توسعه ابزارهای خود می­باشد تا هنگام نصب یا تعویض قطعات میزان خطا کاهش یابد. مجموعه ابزارهای اندازه گیری لنت ترمز، یک میکرومتر دیجیتال و همچنین یک دست تمیزکننده پیچ و مهره چرخ ابزارهای جدید هستند. این ابزارهای جدید از اکتبر 2018 در نمایندگی­های مجاز فروش در دسترس است. ابزارهای آزمون و خطا مانند تسترهای روغن ترمز، انبردست­های ترمز یا پمپ­های وکیوم همچنین در دسترس می­باشد. مجموعه ابزارهای جدید را می­توانید در وب سایت حرفه­ای تکستار  https://textar-professional.com/portfolio-list مشاهده کنید.

TMD FRICTION  نه تنها به تأمین قطعات خودرو بسیار باکیفیت برای تعمیرگاه ­ها و خرده فروشان شدیداً متعهد می باشد بلکه دسترسی به این قطعات را برای آنها ساده ­تر کرده و بنابراین کار آنها راحت­ تر شده است. طیف وسیعی از این ابزارها خدمات پیشنهادی جامعه کارشناسان لنت ترمز را توسعه می­دهد که همچنین شامل آموزش، چک لیست­ ها، برنامه های آموزشی و همچنین فیلم­های آموزشی می­شود. اطلاعات دقیق را می­توانید در وب سایت تکستار مشاهده کنید.

توماس بابییر، مدیر محصول جدید در TMD FRICTION اظهار کرد: ارائه ابزارهای دقیق به تعمیرگاه­ها برای ما بسیار با اهمیت است زیرا برای آنها این امکان را فراهم می­کنیم تا لنت­های پیشرفته ما را حرفه­ ای نصب کنند. ابزارهای جدید تکستار مطابق با نیازهای تعمیرگاه­ها و نصب و تعویض لنت ترمزها طراحی شده­اند و ایمنی، سرعت و مونتاژ بدون خطا را امکان پذیر می­کنند.



تمامی حقوق محفوظ میباشد
icon